.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محكومیت جنايات غزه توسط خبرنگاران مازندرانی

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مازندران جنايات غزه و سكوت جامعه بين‌المللي در قبال آن را محكوم كردند.

به گزارش شمال نیوز ، جمعي از خبرنگاران فعال غرب مازندران در گفتگو با فارس، جنايت هولناك رژيم صهيونيستي در غزه و قتل عام صدها مرد و زن و كودك مظلوم را محكوم كرده و خواستار تدابير لازم در اين خصوص شدند.
اين خبرنگاران از سكوت معنا‌دار رسانه‌هاي غربي در اين خصوص به ‌شدت انتقاد كردند و بي‌تفاوتي اين رسانه‌ها را در تناقض با مسئوليت رسانه‌اي دانستند.
سرپرست هفته‌نامه پيك خزر و يكي از پيشكسوتان عرصه خبر در اين منطقه اين جنايات را لكه ننگي بر تاريخ بشريت خواند و گفت: شايد اقدامات اخير اسرائيل را بتوان از آن دسته مجازات‌هايي دانست كه بيش از هر چيزي موجب رسوايي اين دولت شده باشد، اما پاسخ جامعه بين‌المللي به اين اقدام چه بوده است.
محمد‌رضا عبدي افزود: اينكه 5/1 ميليون انسان بي‌دفاع را محاصره و آنان را از تمامي حقوق اوليه محروم كنند و هيچ مرجعي حتي به‌ صورت ظاهري و تشريفاتي قادر به مداخله نباشد، چگونه مي‌شود، توجيه كرد.
وي ادامه داد: آنچه امروزه در غزه قرباني مي‌شود، فقط كودكان، سالخوردگان، بيماران، زنان و يا مردان نيستند، بلكه تمامي ارزش‌هاي انساني و دستاورد هزاران سال تاريخ تمدن بشري است كه به مسلخ فرستاده شده است.
خبرنگار و سرپرست روزنامه بشير در غرب مازندران نيز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: جنايات اخير رژيم صهيونيستي بار ديگر چهره خونخوار آنها را به نمايش گذاشت.
سپيده پورشعبان افزود: ديدن مظلوميت و ستمي كه بر مردمان و كودكان غزه رخ داده است، دل هر آزاده‌اي را به درد مي‌آورد اما سكوت جوامع بين‌المللي به‌ ويژه اعراب در اين باره جاي تامل دارد.
وي خاطر‌نشان كرد: رسانه‌هاي گروهي در غرب و شرق و بسياري از مدعيان حقوق بشر آيا اين فاجعه را نمي‌بينند يا چشمان خود را بر واقعيات بسته‌اند.
پورشعبان تنها راه پايان دادن به اين فجايع را اتحاد كشورهاي مسلمان دانست و اظهار داشت: تباني و همكاري برخي كشورهاي عربي با اسرائيل سبب شده تا توطئه‌هاي سختي عليه حماس و مردم بي‌دفاع فلسطين شكل گيرد و ما هر روز شاهد محروميت بيشتر مردم غزه هستيم.
خبرنگار خبرگزاري مهر در غرب مازندران نيز به فارس گفت: اقدام رژيم صهيونيستي در محدود كردن تمام راه‌هاي كمك‌رساني، امداد دارويي، بسته‌هاي غذايي، حمل و نقل و انرژي به اين سبب است كه حماس دستان خود را در برابر فشارهاي سياسي و نظامي رژيم اشغالگر بالا برد.
عليرضا نوري افزود: رفتار اسرائيل كه در محافل بين‌المللي خود را قرباني تروريسم و رفتارهاي ضد انساني مي‌داند، ناقض اين ادعاهاست و اقدامات اسرائيل خود نمونه بارزي از تروريسم است.
وي اظهار داشت: سكوت جوامع بين‌المللي به نوعي ابزاري تشويقي براي اين رژيم شده است تا در اين سكوت به اهداف شوم خود دست يابند.
فريبا حسيني خبرنگار و نماينده هفته نامه پيك شمال نيز با اعلام انزجار از اين اقدامات به خبرنگار فارس گفت: ماهيت اسرائيل در نبود فلسطين نهفته است و اسرائيل دير يا زود سرانجام اين ماهيت پليد و ناميمون را به منصه ظهور خواهد گذاشت و به بهانه‌هاي مختلف به كشتار فلسطيني‌ها مبادرت خواهد ورزيد.
وي ادامه داد: چرا در اين باره صدايي از طرفداران حقوق بشر به گوش نمي‌رسد و خبري از بيانيه‌ها و اعلاميه‌هاي نقض حقوق بشرشان نيست.
حسيني نيز تنها راه مقابله با اين تجاوزات را اتحاد كشورهاي آزادي‌خواه و مسلمان دانست و خواستار رسيدگي جوامع بين‌المللي در اين خصوص شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.